Logo Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur

Zapytanie ofertowe pt. „Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie”

ZAPYTANIE OFERTOWE PT. „PROWADZENIE ZAJĘĆ W KLUBIE SENIORA W WĘGORZEWIE”

w ramach projektu pt.: „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, NIP 8451862819, REGON 790671308 reprezentowana przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie – realizator projektu.

II. INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
  2. Przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu rozumie się oferenta, który składa ofertę na realizację zlecenia.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca powinien uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  5. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty i realizacją zamówienia.
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę, składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
  7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
  8. Oferty należy składać w podziale na części (odpowiednio: I, II, III, IV, V), zgodnie z działem III zapytania ofertowego.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  10. Sposób publikacji ogłoszenia: mgops.wegorzewo.pl, bip.wegorzewo.pl.
  11. W związku z obowiązkiem publikacji wyników postępowania po stronie zamawiającego, Wykonawca (oferent) wyraża zgodę na publikację informacji o szczegółach oferty na stronie mgops.wegorzewo.pl, bip.wegorzewo.pl.
    Zakres informacji to: imię i nazwisko/nazwa podmiotu wraz z adresem podmiotu/oferowana cena, data złożenia oferty, liczba punktów oferty.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Postępowanie jest prowadzone w częściach, w podziale na:

Część I: Zajęcia fitness dla seniorów;

Część II: Zajęcia manualne;

Część III: Zajęcia z choreoterapii; 

Część IV: Zajęcia z wizażu;

Część V: Zajęcia teatralno-kabaretowe.

Część I: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć fitness dla seniorów w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna. 

Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.

Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.

Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób. 

Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, prowadzenie zajęć ruchowych, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja 
i przeprowadzanie zajęć.

Wykształcenie: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum. roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych, uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych.

Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.

Część II: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć manualnych dla seniorów w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.

Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.

Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.

Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób. 

Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, celem realizacji formy wsparcia jest rozwój zainteresowań osób starszych, organizacja czasu wolnego seniorów, a także rozwój sprawności manualnej.

Wykształcenie: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamych charakterze.

Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.

Część III: Przedmiotem zamówienia są zajęcia z choreoterapii w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.

Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.

Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.

Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.

Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, ćwiczenia muzyczno-ruchowe, improwizacja ruchową, a także aktywności usprawniające ciało i rozciągające mięśnie, zajęcia sensoryczne.

Wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, 2-letni staż pracy w zawodzie wykorzystującym terapię muzyczno-ruchową.

Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.

Część IV: Przedmiotem zamówienia są zajęcia z wizażu w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.

Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 72 godzin.

Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.

Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.

Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, prowadzenie zajęć grupowych w formie warsztatów, udzielnie porad uczestnikom projektu dotyczących makijażu itd.

Wykształcenie: potwierdzone przebytym odpowiednim kursem oraz 2-letnie doświadczenie na stanowisku wizażysty.

Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.

Część V: Przedmiotem zamówienia są zajęcia teatralno-kabaretowe w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.

Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.

Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.

Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób. 

Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, rozwijanie kompetencji wiedzy o teatrze, kształtowanie umiejętności posługiwania się językiem ojczystym w zakresie mówienia prozy, recytacji poezji, wyrażanie przeżyć, nastrojów, emocji za pomocą gestów, ruchów, mimiki, wdrażanie do odkrywania swoich uzdolnień scenicznych, wczuwania się w rolę i akcję, zdobywanie umiejętności improwizacyjnych i naśladowczych itd.

Wykształcenie: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamych charakterze.

Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.

IV. TERMIN REALIZACJI ZLECENIA:

marzec 2025 roku – luty 2027 roku z możliwością przedłużenia wedle potrzeb Zamawiającego.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ORAZ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, tj. nie są powiązani z Zamawiającym tj. Gminą Węgorzewo osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi 
    w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. O udzielenie zamówienia w poszczególnych częściach mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami spełniającymi warunek dotyczący wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia, zgodnie z poniższym zestawieniem.
    1. W ZAKRESIE ZAJĘĆ FITNESS DLA SENIORÓW: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych, uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych
    2. W ZAKRESIE ZAJĘĆ MANUALNYCH: wykształcenie wyższe, 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamym charakterze.
    3. W ZAKRESIE ZAJĘĆ Z CHOREOTERAPII: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, 2-letni staż pracy w zawodzie wykorzystującym terapię muzyczno-ruchową.
    4. W ZAKRESIE ZAJĘĆ Z WIZAŻU: potwierdzenie przebytym odpowiednim kursem oraz 2-letnie doświadczenie w zakresie wizażu.
    5. W ZAKRESIE ZAJĘĆ TEATRALNO-KABARETOWYCH: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamym charakterze.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

  1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Za złożenie oferty uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innymi Wykonawcami.
  4. Przez złożenie jednej oferty rozumie się złożenie jednego formularza ofertowego, zgodnie z Załącznikiem nr 1.
  5. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje ich odrzucenie.
  6. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
    1. musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku dołączenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku oferty składanej w wersji elektronicznej powinna być ona opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym oraz zabezpieczona przed odczytem hasłem;
    2. wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisania oferty.
  7. Oferta musi zawierać:
    1. druk „OFERTA”;
    2. ewentualne pełnomocnictwa;
    3. oświadczenia - zgodne z załącznikami dodanymi do zapytania ofertowego;
    4. dokumenty, które potwierdzają spełnienie wymagań podanych w dziale V punkt 2 należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, dokumentację należy złożyć (przesłać) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią. Opakowanie powinno być oznaczone napisem:

Oferta cenowa na: „PROWADZENIE ZAJĘĆ W KLUBIE SENIORA W WĘGORZEWIE” dla uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Nie otwierać przed 26.03.2025 r.

W przeciwnym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia. Poza oznaczeniami podanymi wyżej, opakowanie powinno posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać je nie otwarte, w przypadku stwierdzenia opóźnienia złożenia oferty. 

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Ofertę należy złożyć, osobiście, pocztą na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie, ul. Zamkowa 4, 11-600 Węgorzewo, na adres email: oferta@mgopswegorzewo.pl, poprzez Elektroniczną Skrzynkę podawczą na platformie e-PUAP, na adres doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węgorzewie: AE:PL-41608-99751-TIFEC-29 do 26 marca 2025 r.
  2. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, co należy rozumieć jako moment fizycznego dostarczenia oferty pod wskazany adres, a w przypadku ofert składanych w formie elektronicznej – datę jej wpływu na wskazany adres e-mail lub platformę elektroniczną Zamawiającego.
  3. W wypadku złożenia oferty w formie elektronicznej hasło zabezpieczające ofertę przed odczytem musi być przekazane Zamawiającemu po terminie składania ofert, nie później niż 27 marca 2025 r. do godz. 9:00. W przypadku nie przekazania hasła Zamawiającemu lub nie zabezpieczeniu oferty hasłem pozostanie ona bez rozpatrzenia.
  4. Termin związania ofertą: Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 20 dni kalendarzowych od upływu terminu do składania ofert. 

VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW:

  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w następującej formie:
    1. pisemnej na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie, ul. Zamkowa 4, 11-600 Węgorzewo; 
    2. elektronicznej:
      • na adres e-mail: oferta@mgopswegorzewo.pl; 
      • za pośrednictwem doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia);
      • poprzez platforme e-PUAP.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
  3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego w formie uzupełnienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępniono zapytania ofertowe.
  4. Osoba do kontaktu od strony Zamawiającego: Dorota Kulpan tel. 87 427 03 92 w godzinach od 8:00 do 14:00.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:

  1. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy.
  2. Wykonawca oblicza cenę ofertową zgodnie z dyspozycją zawartą w druku „OFERTA” (Załącznik nr 1) do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Cenę całkowitą należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Brak wypełnienia wymaganych pól w zakresie ceny w druku „OFERTA” lub podanie kwoty „0” spowoduje odrzucenie oferty.
  5. Wynagrodzenie ustalone w formie wskazanej w pkt 2 jest niezmienne do czasu zakończenia realizacji przedmiotu umowy.
  6. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wymaganiami zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty w tym podatek VAT, które Wykonawca winien ponieść z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy (cena brutto brutto).

X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
    1. cena „C” (brutto) – waga 85%;
    2. doświadczenie w realizacji zamówienia w projektach/programach „P” – waga 15%;
      Wykonawcy zostanie przyznana ocena na podstawie jego doświadczenia w realizacji projektów/programów zgodnych z przedmiotem zamówienia, w których pełnił rolę wykonawcy.
      • 0 – brak udziału w projektach/programach;
      • 1 – udział w 1 lub 2 projektach/programach;
      • 2 – udział w 3 lub 4 projektach/programach;
      • 3 – udział w 5 i więcej projektach/programach.
          
  2. Przyznane punkty będą liczone według następującego wzoru:
    C + P = ilość otrzymanych punktów (punktację zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku)
  3. Cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
  4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

XI. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:

  1. Dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert.
  2. Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków i wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu.
  3. Dokonania poprawy oczywistych omyłek w złożonej ofercie.
  4. Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
    2. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  5. Unieważnienia całego postępowania lub jego części, jeżeli:
    1. nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu (dla danej części);
    2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
    3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    4. postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
  6. Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
  7. Wezwania oferentów do złożenia ofert dodatkowych w przypadku uzyskania przez nich takiej samej liczby punktów.
  8. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
  9. Wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego postępowania.
  10. Sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
  11. Nie zwracania złożonych przez Wykonawców dokumentów w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
  12. Zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

XII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY:

  1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności oraz określa warunki tych zmian: 
    1. W przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy jednakże tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, Wykonawca mógł wykonać przedmiot Umowy w sposób prawidłowy oraz jeżeli w wyniku działania siły wyższej wystąpi opóźnienie, dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia. 
    2. W przypadku wytycznych dotyczących realizacji projektu lub zmian w projekcie, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie sposobu rozliczania lub warunków dokonywania płatności oraz terminu realizacji niniejszej Umowy, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy.
  2. Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.

XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie z siedzibą przy ul. Zamkowej 4, 11-600 Węgorzewo, tel. 87 427 03 90.
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się za pomocą poczty e-mail: kontakt@anrodo.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie i celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
    1. osoby lub podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, uczestniczące w wykonywaniu czynności Administratora, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy
      • dostawcy systemów informatycznych i usług IT;
      • podmioty świadczące Administratorowi usługi doradcze, konsultacyjne, pomoc prawną, podatkową, rachunkową;
    2. inni administratorzy przetwarzający dane we własnym imieniu:
      • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Wytyczne Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w oparciu o inne dokumenty (w tym umowy o dofinansowanie) dot. realizowanego projektu w szczególności Instytucje Pośredniczące, Instytucje Zarządzające oraz inne instytucje państwowe i unijne, jak również podmioty zaangażowane przez te instytucje w związku z realizacją, audytem, rozliczeniem i kontrolą projektu unijnego;
      • podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
    3. organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa;
    4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych.
  5. W przypadku zawarcia i realizacji umowy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów, oraz okres przechowywania dokumentacji projektowej zgodnie zapisami umowy o dofinansowanie projektu.
  6. Przysługują Pani/Panu:
    1. na podstawie art. 15 RODO prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych,
    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania1,
    3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  7. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych jest brak  możliwości udziału Oferenta w postępowaniu ofertowym.
  9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.

1 skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą umowy

XII. ZAŁĄCZNIKI SKŁADAJĄCE SIĘ NA INTEGRALNĄ CZĘŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz „OFERTA”. 
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań.

Wyświetlono: 84

Facebook.com X.com

Załączniki