Zapytanie ofertowe pt. „Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie”
ZAPYTANIE OFERTOWE PT. „PROWADZENIE ZAJĘĆ W KLUBIE SENIORA W WĘGORZEWIE”
w ramach projektu pt.: „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, NIP 8451862819, REGON 790671308 reprezentowana przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie – realizator projektu.
II. INFORMACJE OGÓLNE:
- Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
- Przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu rozumie się oferenta, który składa ofertę na realizację zlecenia.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Wykonawca powinien uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty i realizacją zamówienia.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę, składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
- Oferty należy składać w podziale na części (odpowiednio: I, II, III, IV, V), zgodnie z działem III zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Sposób publikacji ogłoszenia: mgops.wegorzewo.pl, bip.wegorzewo.pl.
- W związku z obowiązkiem publikacji wyników postępowania po stronie zamawiającego, Wykonawca (oferent) wyraża zgodę na publikację informacji o szczegółach oferty na stronie mgops.wegorzewo.pl, bip.wegorzewo.pl.
Zakres informacji to: imię i nazwisko/nazwa podmiotu wraz z adresem podmiotu/oferowana cena, data złożenia oferty, liczba punktów oferty.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Postępowanie jest prowadzone w częściach, w podziale na:
Część I: Zajęcia fitness dla seniorów;
Część II: Zajęcia manualne;
Część III: Zajęcia z choreoterapii;
Część IV: Zajęcia z wizażu;
Część V: Zajęcia teatralno-kabaretowe.
Część I: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć fitness dla seniorów w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.
Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.
Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, prowadzenie zajęć ruchowych, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja
i przeprowadzanie zajęć.
Wykształcenie: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum. roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych, uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Część II: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć manualnych dla seniorów w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.
Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.
Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, celem realizacji formy wsparcia jest rozwój zainteresowań osób starszych, organizacja czasu wolnego seniorów, a także rozwój sprawności manualnej.
Wykształcenie: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamych charakterze.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Część III: Przedmiotem zamówienia są zajęcia z choreoterapii w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.
Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.
Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, ćwiczenia muzyczno-ruchowe, improwizacja ruchową, a także aktywności usprawniające ciało i rozciągające mięśnie, zajęcia sensoryczne.
Wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, 2-letni staż pracy w zawodzie wykorzystującym terapię muzyczno-ruchową.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Część IV: Przedmiotem zamówienia są zajęcia z wizażu w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 72 godzin.
Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.
Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, prowadzenie zajęć grupowych w formie warsztatów, udzielnie porad uczestnikom projektu dotyczących makijażu itd.
Wykształcenie: potwierdzone przebytym odpowiednim kursem oraz 2-letnie doświadczenie na stanowisku wizażysty.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Część V: Przedmiotem zamówienia są zajęcia teatralno-kabaretowe w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godziny.
Uczestnicy projektu: Osoby zamieszkujące Gminę Węgorzewo, zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, powyżej 60 roku życia, nieaktywne zawodowo.
Liczba osób objętych wsparciem: 50 osób - 2 grupy po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: opracowanie programu zajęć, rozwijanie kompetencji wiedzy o teatrze, kształtowanie umiejętności posługiwania się językiem ojczystym w zakresie mówienia prozy, recytacji poezji, wyrażanie przeżyć, nastrojów, emocji za pomocą gestów, ruchów, mimiki, wdrażanie do odkrywania swoich uzdolnień scenicznych, wczuwania się w rolę i akcję, zdobywanie umiejętności improwizacyjnych i naśladowczych itd.
Wykształcenie: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamych charakterze.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, ul. Generała Józefa Bema 12, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
IV. TERMIN REALIZACJI ZLECENIA:
marzec 2025 roku – luty 2027 roku z możliwością przedłużenia wedle potrzeb Zamawiającego.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ORAZ DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, tj. nie są powiązani z Zamawiającym tj. Gminą Węgorzewo osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- O udzielenie zamówienia w poszczególnych częściach mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami spełniającymi warunek dotyczący wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia, zgodnie z poniższym zestawieniem.
-
- W ZAKRESIE ZAJĘĆ FITNESS DLA SENIORÓW: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, minimum roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych, uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych
- W ZAKRESIE ZAJĘĆ MANUALNYCH: wykształcenie wyższe, 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamym charakterze.
- W ZAKRESIE ZAJĘĆ Z CHOREOTERAPII: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, 2-letni staż pracy w zawodzie wykorzystującym terapię muzyczno-ruchową.
- W ZAKRESIE ZAJĘĆ Z WIZAŻU: potwierdzenie przebytym odpowiednim kursem oraz 2-letnie doświadczenie w zakresie wizażu.
- W ZAKRESIE ZAJĘĆ TEATRALNO-KABARETOWYCH: wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tożsamym charakterze.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
- Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
- Za złożenie oferty uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innymi Wykonawcami.
- Przez złożenie jednej oferty rozumie się złożenie jednego formularza ofertowego, zgodnie z Załącznikiem nr 1.
- Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje ich odrzucenie.
- Oferta musi spełniać następujące wymogi:
- musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku dołączenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku oferty składanej w wersji elektronicznej powinna być ona opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym oraz zabezpieczona przed odczytem hasłem;
- wszystkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisania oferty.
- Oferta musi zawierać:
- druk „OFERTA”;
- ewentualne pełnomocnictwa;
- oświadczenia - zgodne z załącznikami dodanymi do zapytania ofertowego;
- dokumenty, które potwierdzają spełnienie wymagań podanych w dziale V punkt 2 należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
W przypadku składania oferty w formie papierowej, dokumentację należy złożyć (przesłać) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią. Opakowanie powinno być oznaczone napisem:
Oferta cenowa na: „PROWADZENIE ZAJĘĆ W KLUBIE SENIORA W WĘGORZEWIE” dla uczestników projektu pn. „Usługi społeczne dla Seniorów” nr Umowy FEWM.09.04-IZ.00-0043/24-00 w ramach Priorytetu Włączenia i integracja EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Nie otwierać przed 26.03.2025 r.
W przeciwnym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia. Poza oznaczeniami podanymi wyżej, opakowanie powinno posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać je nie otwarte, w przypadku stwierdzenia opóźnienia złożenia oferty.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć, osobiście, pocztą na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie, ul. Zamkowa 4, 11-600 Węgorzewo, na adres email: oferta@mgopswegorzewo.pl, poprzez Elektroniczną Skrzynkę podawczą na platformie e-PUAP, na adres doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia) Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węgorzewie: AE:PL-41608-99751-TIFEC-29 do 26 marca 2025 r.
- Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, co należy rozumieć jako moment fizycznego dostarczenia oferty pod wskazany adres, a w przypadku ofert składanych w formie elektronicznej – datę jej wpływu na wskazany adres e-mail lub platformę elektroniczną Zamawiającego.
- W wypadku złożenia oferty w formie elektronicznej hasło zabezpieczające ofertę przed odczytem musi być przekazane Zamawiającemu po terminie składania ofert, nie później niż 27 marca 2025 r. do godz. 9:00. W przypadku nie przekazania hasła Zamawiającemu lub nie zabezpieczeniu oferty hasłem pozostanie ona bez rozpatrzenia.
- Termin związania ofertą: Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 20 dni kalendarzowych od upływu terminu do składania ofert.
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW:
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w następującej formie:
- pisemnej na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie, ul. Zamkowa 4, 11-600 Węgorzewo;
- elektronicznej:
- na adres e-mail: oferta@mgopswegorzewo.pl;
- za pośrednictwem doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia);
- poprzez platforme e-PUAP.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego w formie uzupełnienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępniono zapytania ofertowe.
- Osoba do kontaktu od strony Zamawiającego: Dorota Kulpan tel. 87 427 03 92 w godzinach od 8:00 do 14:00.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
- Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy.
- Wykonawca oblicza cenę ofertową zgodnie z dyspozycją zawartą w druku „OFERTA” (Załącznik nr 1) do niniejszego zapytania ofertowego.
- Cenę całkowitą należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Brak wypełnienia wymaganych pól w zakresie ceny w druku „OFERTA” lub podanie kwoty „0” spowoduje odrzucenie oferty.
- Wynagrodzenie ustalone w formie wskazanej w pkt 2 jest niezmienne do czasu zakończenia realizacji przedmiotu umowy.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wymaganiami zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty w tym podatek VAT, które Wykonawca winien ponieść z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy (cena brutto brutto).
X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
- cena „C” (brutto) – waga 85%;
- doświadczenie w realizacji zamówienia w projektach/programach „P” – waga 15%;
Wykonawcy zostanie przyznana ocena na podstawie jego doświadczenia w realizacji projektów/programów zgodnych z przedmiotem zamówienia, w których pełnił rolę wykonawcy.- 0 – brak udziału w projektach/programach;
- 1 – udział w 1 lub 2 projektach/programach;
- 2 – udział w 3 lub 4 projektach/programach;
- 3 – udział w 5 i więcej projektach/programach.
- cena „C” (brutto) – waga 85%;
- Przyznane punkty będą liczone według następującego wzoru:
C + P = ilość otrzymanych punktów (punktację zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku) - Cena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
XI. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
- Dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert.
- Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków i wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu.
- Dokonania poprawy oczywistych omyłek w złożonej ofercie.
- Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Unieważnienia całego postępowania lub jego części, jeżeli:
- nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu (dla danej części);
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
- Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
- Wezwania oferentów do złożenia ofert dodatkowych w przypadku uzyskania przez nich takiej samej liczby punktów.
- Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
- Wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego postępowania.
- Sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
- Nie zwracania złożonych przez Wykonawców dokumentów w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
- Zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
XII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY:
- Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej okoliczności oraz określa warunki tych zmian:
- W przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy jednakże tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, Wykonawca mógł wykonać przedmiot Umowy w sposób prawidłowy oraz jeżeli w wyniku działania siły wyższej wystąpi opóźnienie, dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia.
- W przypadku wytycznych dotyczących realizacji projektu lub zmian w projekcie, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie sposobu rozliczania lub warunków dokonywania płatności oraz terminu realizacji niniejszej Umowy, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy.
- Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.
XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węgorzewie z siedzibą przy ul. Zamkowej 4, 11-600 Węgorzewo, tel. 87 427 03 90.
- Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się za pomocą poczty e-mail: kontakt@anrodo.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie i celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, uczestniczące w wykonywaniu czynności Administratora, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy
- dostawcy systemów informatycznych i usług IT;
- podmioty świadczące Administratorowi usługi doradcze, konsultacyjne, pomoc prawną, podatkową, rachunkową;
- inni administratorzy przetwarzający dane we własnym imieniu:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Wytyczne Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w oparciu o inne dokumenty (w tym umowy o dofinansowanie) dot. realizowanego projektu w szczególności Instytucje Pośredniczące, Instytucje Zarządzające oraz inne instytucje państwowe i unijne, jak również podmioty zaangażowane przez te instytucje w związku z realizacją, audytem, rozliczeniem i kontrolą projektu unijnego;
- podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
- organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych.
- osoby lub podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, uczestniczące w wykonywaniu czynności Administratora, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy
- W przypadku zawarcia i realizacji umowy Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonywania zobowiązań oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów, oraz okres przechowywania dokumentacji projektowej zgodnie zapisami umowy o dofinansowanie projektu.
- Przysługują Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania1,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości udziału Oferenta w postępowaniu ofertowym.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
1 skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą umowy
XII. ZAŁĄCZNIKI SKŁADAJĄCE SIĘ NA INTEGRALNĄ CZĘŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
- Załącznik nr 1 – Formularz „OFERTA”.
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań.
Wyświetlono: 84